czwartek, 11 września 2008

* * *

ZŁOTE, złotsze i (...*) takie myśli przychodzą do głowy Krzyśka

- szczotka na kiju, czyli Krzysiek się goli**,***
- jeszcze się nie kąpałem w tym w tygodniu ... w tym mieszkaniu *4

* - kudłate
** - prośba Krzyska, o umieszczenie takiego wątku (on sam do siebie tak mówi)
*** - na rwanie idzie, czy co ?!
*4 - zaczynam się bać, bo bez cenzury się nie obędzie :)


Wczoraj wieczór, miejsce: ja w oknie, Krzysiek przed blokiem...

ja: Krzysiek, naprawdę! X X X ! Pamietaj o tym :)
(prosił, prosił i uprosił - wymuszona zmiana19.09.208 r.)

po kilku chwilach, z łazienki dochodzą dziwne odgłosy
- ała !



czerwone - mówi Krzysiek (czasem krzyczy)
zielone - mówię ja

3 komentarze:

Unknown pisze...

oj, robaczki! Wy to się chyba nigdy nie zmienicie;)

Anonimowy pisze...

nie daj się nabrać, bo ten niby darmowy seks czasami wychodzi drożej

Anonimowy pisze...

nie bez powodu większość facetów zwraca się do swoich żon "moja najdroższa"...