sobota, 9 sierpnia 2008

poszukiwany / poszukiwana

wcale nie mam na myśli filmu Bareji
a to czym od pewnego czasu, powoli, monotonnie, spokojnie żyję, czyli

poszukiwany samochód
wymagania:
- elektrycznie otwierane szyby
- klimatyzacja
- ekonomiczny

Do tej pory zdążyłam znaleźć kilka fajnych propozycji, czyli ...
przez pewnien czas faworyt:

Citroen Saxo 1.1

potem pojawił się

Mitsubishi Colt 1.3


kolejna opcja to

Mazda Demio 1.3



trudno jest samej coś wybrać, sprawdzić, nie mówię o kupnie, więc jeszcze trochę wody w Wiśle i Warcie upłynie zanim coś powie do mnie "weź mnie do domu" :)

4 komentarze:

Unknown pisze...

mnie się podoba mazda;) ale oceniam jedynie aspekt wizualno-estetyczny, jak to kobieta... ale przecież typowa ze mnie kobieta, co już przecież pokazałam w poprzednim postcie, gdzie tryskały ze mnie jad i zazdrość, cechy tak właściwe każdej prawdziwej kobiecie;P

Betka ... pisze...

na dzień dzisiejszy (jeśli nie znajdę czegoś fajniejszego) to właśnie Mazda wygrywa ...a i jeszcze jedna kwestia, taka mało istotna sponsora muszę znaleźć :]

Unknown pisze...

Beta taki sponsor to się chyba kredyt nazywa;P

Betka ... pisze...

Pan Kredyt jest nie do zastąpienia, trochę wymagający ... ale ogarniam :)