czwartek, 28 sierpnia 2008

coś dla Krzyśka ...

od dawna nie był prowadzony remont, ale podaję bardzo ważną informację dla fanów Krzyska: on nadal mieszka na Wichrowym

obraz pt. "ja to chrzanię"

nie może zabraknąć, również wątku kulinarnego ...

dowcipy z Wichrowego - tzn "szczera i autentyczna prawda"


Krzysiek mówi :
- możesz dodać ze 3 polki do regalu zwiedziły cala Polskę
, sztuk 3 docięte z narożnikami

(półeczki do regału na buty, zamówienie z lutego, zrealizowane w sierpniu ... może we wrześniu, bo na razie są w samochodzie, a samochód był już w środkowej Polsce, potem Karkonosze, Poznań, okolice morza, potem znowu Poznań ... deseczki mają większy przebieg niż mój samochód, którego nie mam)

znowu Krzysiek mówi:
- "wiesz, cieszę się że pojedziemy na giełdę (w niedzielę do Przeźmierowa), bo tam jest kiełbasa, a na środku keczup, majonez i nawalone groszku i kukurydzy"
(tu nastąpił uśmiech od ucha do ucha, nieopisana radość)

3 komentarze:

Unknown pisze...

jeśli chodzi o zmiany, no to jeszcze moje rzeczy nie zalegają już w piwnicy:) to znaczy zalegają ale nie na wichrowym tylko u mnie w domu, a to różnica

Betka ... pisze...

sprawozdanie:
1. kiełbaski typowo "poznańskie" - czyli bida z nędzą
2. samochody same VW i Ople :/ jedno Demio - zalane olejem
podsumowanie:
trzeba mi było w skałach zostać

Anonimowy pisze...

a nie mówiłem :)