sobota, 5 kwietnia 2008

uzupełnianka

Oto Weronika (po tak długiej przerwie w blogowaniu należy się szanowny czytelnikom przypomnieć, jak wyglądają "wichrowcy")

i jej przedświąteczne hobby


i ... Krzysio ... zawsze w (kobiecej) sieci :-)


(zmiana r 1 - po gorących i usilnych "prośbach" - cenzura zwyciężyła - 06.04.08
zmiana nr 2 - zmiana zdjęcia - 10.04.08 - faktycznie jest wyrazistsze :P)

Ja ... na razie, nie mam zdjęcia, dlatego kilka fotek z gotowania i remontowania :-)

1. Faza przygotowawcza
2. Faza wykonania (Weronika, przed świętami pojechała do domu dzień później - przyczyną było zatrucie organizmu oparami farb i lakierów)

3. Na powitanie - chodniczek

4. Cisza przed burzą

5. BURZA !!


To, był Krzysia pokój ... a teraz dla odmiany:
JEDZONKO !!



MNIAMI !!

1 komentarz:

Unknown pisze...

Hmm, moje zdjęcie było chyba robione dawno temu. Nie mam już tego swetra, skarpetki z żyrafą pojechały do domu, no i kolor włosów mam inny!!! Nie mówiąc już o tym, że mam teraz w miarę posprzątany pokój;) A na śpiącego Krzysia niech się wszyscy napatrzą póki jeszcze nie został ocenzurowany, bo znając życie jak on tylko to zobaczy, to karze swoje zdjęcie zlikwidować:P